ERZSÉBET TÁBORBAN VOLTAK DIÁKJAINK

2017. AUGUSZTUS 14-18.

Újra itt az augusztus, ami nem jelent mást, mint irány az Erzsébet Tábor! Nekem ez már a második táborozásom volt, de idén a húgom és az anyukám is velünk tartott. Nagy izgalommal telt a készülődés, de végül készen állt a három nagy bőrönd az utazásra.

Augusztus 13-án reggel fél hétkor indultunk el Zánkára, az Erzsébet Táborba. Az iskola előtt még mindenki búcsúzott és lelkesen integetett szüleinek, de mire a falu határát elértük már hangos zeneszótól, énektől és nevetéstől zengett a busz. Az út így nagyon rövidnek tűnt, hamarosan már ott álltunk a tábor bejáratánál. Mindenki karszalagot kapott, majd megmutatták a házat, ahol laktunk. A mi csoportunk a piros házat vette birtokba. Mindenki kapott egy ajándék tornazsákot, amiben volt: piros póló, sapka, kulacs és törölköző. Este minden csoportnak a saját házánál kezdődött az ünnepélyes tábornyitó. A házaknak vezetőik voltak, ők az úgynevezett Tesók. Rolcsy, a mi vezetőnk egy indulót tanított nekünk, ami így hangzott:

A piros ház a nyári egy, győzteseknek helye ez!

Tudjátok meg többiek, itt laknak a nyertesek!

Hajrá, hajrá pirosak!

Ezek után a főtérre vonultunk, ahol hihetetlen látvány fogadott minket. Kétezer gyerek a saját színében felsorakozva: sárgák, lilák, sötétkékek, világoskékek, sötétzöldek, világoszöldek, magenták és mi pirosak. A zászlófelvonás és a megnyitó után minden háznak el kellett mondania a saját indulóját. Vajon kik voltak a leghangosabbak? Hát persze, hogy a pirosak!  A következő napok nagyon gyorsan teltek, egyik programot követte a másik. Sok lehetőség közül választhattunk, mi a következőkön vettünk részt: sétahajókázás, kalandpark, Ki mit tud, Tábori-Olimpia, Hősök napja, tábortűz, éjszakai bátorságpróba és kutyás bemutató. Nekem a legjobb élmény a sárkányhajózás volt. Igaz, egy kicsit féltünk, ráadásul mindenünk tiszta víz lett, de megérte.

Szerencsére az időjárás is kedvezett nekünk, egész héten nagyon szép időnk volt, így minden nap tudtunk fürödni a Balatonban.

Mire igazán belerázódtunk a tábori életbe, már el is jött az utolsó este. A táborzárón minden csapat felsorakozott a főtéren, leengedték a zászlót, és a Tesók elbúcsúztak csapataiktól. Tánccal, zenével telt az utolsó este. Mire tíz óra után visszaértünk a házunkhoz már mindenki nagyon fáradt volt.  Másnap reggel összepakoltunk és bőröndjeinket feltettük a buszra, majd irány egy utolsó fürdőzés a Balatonban.

Délután három órakor indultunk haza. Az út ismét nagyon jó hangulatban telt. Mikor elértük Dány határát mindenki ujjongással fogadta a hazatérést. Sok-sok élményben volt részünk, rengeteget nevettünk, de azért nagyon jó volt újra itthon lenni!

Szabó Anna 7.B

„Kedves Iskola!!!

Ezekkel a képekkel szeretném megköszönni, hogy elmehettünk a Zamárdi táborba.

Egy nagy élmény volt és egy csomó barátot szereztem. Köszönöm!!!”